Ontdek hier wat StuRa doet voor en door studenten!

Gezocht: bib vrijwilligers!

StuRa 08 December 2021

Vind je het spijtig dat de bibliotheek al zo vroeg sluit? Daar heeft StuRa een oplossing voor gevonden!

Via vrijwilligers zal de bib - die nu sluit om 13 uur - openblijven tot 17 uur! Hiervoor hebben we echter voldoende studenten nodig: GEEN STUDENTEN = GEEN BIB.

We zoeken nu dus studenten die als vrijwilliger willen helpen. Wat houdt dit precies in?

Als vrijwilliger krijg je standaard een studeerplaatsje in de bib. Als er meerdere vrijwilligers zijn, kan er onderling afgesproken worden wie er aan de balie zit (1 persoon) en wie in een vergaderruimte zit (de rest van de vrijwilligers). Je kan dit gerust samen doen met een vriend(in).

Jouw enige taak: zorgen dat studenten geen rugzak meenemen naar de bibliotheek en om 17 uur iedereen uit de bib halen. Dit is niet zoveel werk en zo kan jij ook nog studeren! De uren zijn van 13-17 uur (buiten op vrijdagen: 13-16 uur).

Periode: - ma 13/12 - vr 24/12 - ma 3/ 1 - vr 4/2

Heb je interesse? Vul deze Google Form in. Je komt dan terecht in een facebookgroep voor de verdere organisatie en planning. Je moet niet de hele week kunnen: 1 namiddag is ook al voldoende!

Heb je nog verdere vragen? Contacteer ons via stura@ugent.be

Recent nieuws

Word buddy!

16 September 2023

Wat heeft StuRa dit semester verwezenlijkt?

12 January 2023

Succes met de examens!

10 January 2023

Kerstwensen van het StuRa-bestuur!

23 December 2022