Ontdek hier wat StuRa doet voor en door studenten!

1ste Algemene Vergadering

StuRa 06 October 2021

Het nieuwe jaar is weer van start, dus dat betekent ook dat StuRa terug is met haar eerste Algemene Vergadering (AV) van het academiejaar! Op maandag 11 oktober verwelkomen we jullie graag om 19u30 in Lokaal 8.1 Multimedialokaal (het oude LLM-lokaal in Campus Aula).

Op AV's discussiƫren we over belangrijke beslissingen die in de commissies moeten worden gestemd, of denken we samen na over hoe we de faculteit nog beter kunnen vertegenwoordigen. Iedereen is welkom om hieraan deel te nemen. Heb je een voorstel dat je wilt bespreken, heb je een probleem of wil je gewoon eens zien hoe zo een vergadering verloopt? Kom gerust langs! We ontvangen je met open armen en zorgen ervoor dat ook nieuwkomers vlot mee kunnen.

Meer info vind je hier.

Tot dan!

StuRa-Team

Recent nieuws

Word buddy!

16 September 2023

Wat heeft StuRa dit semester verwezenlijkt?

12 January 2023

Succes met de examens!

10 January 2023

Kerstwensen van het StuRa-bestuur!

23 December 2022