Ontdek hier wat StuRa doet voor en door studenten!

PSW-Blokdown

StuRa 10 December 2020

De laatste deadlines worden doorploeterd, het einde is in zicht! Het enige dat we nog moeten overleven in 2020 is DE BLOK. Ook al zijn de bibs toe, gelukkig moeten we dit niet alleen doorstaan.

Vanuit de faculteit hebben we een heel aantal handen ineengeslagen om een heuse ONLINE BLOK te organiseren voor jullie! Deze wordt gelanceerd vanaf maandag 14 december op het online platform Discord! Dit platform zal 24/7 beschikbaar zijn tot eind januari.

Hier kunnen jullie in verschillende kanalen samen in stilte studeren. Om een pauze te nemen, zijn jullie welkom in de pauze-kanalen waar jullie samen een babbeltje kunnen slaan, een koffiepauze nemen of zelfs online spelletjes spelen. Tijdens deze pauzes kunnen jullie ook makkelijk nieuwe mensen leren kennen.

Bovendien zal ons geliefde monitoraat ook af en toe aanwezig zijn in onze Discord en kan je bij hen terecht met vragen over studieplanning, motivatie, etc. of ook als je gewoon een fijne babbel wil!

Houd onze sociale media in het oog om op de hoogte te blijven van de lancering! Hopelijk tot in de online blok! ❤

Recent nieuws

Word buddy!

16 September 2023

Wat heeft StuRa dit semester verwezenlijkt?

12 January 2023

Succes met de examens!

10 January 2023

Kerstwensen van het StuRa-bestuur!

23 December 2022